işte bebişim hayatta verdiğin ilk mücadele karnını doyurman oldu. sezeryanla olduğun için annenin sütü hemen gelmedi. normal bir durummuş. ama karnın çok açtı. nasıl saldırdın memeye. culuk culuk culuk. ah o süt bir gelsede karnını doyurabilsen.
1 Mayıs 2007 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

1 yorum:
hayattaki en büyük problemin gazın senin için dünyanın en zor işi çok tatlısın
Yorum Gönder